درآمد رمزگذاری شده

معرفی و راههای کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال

درآمد رمزگذاری شده

معرفی و راههای کسب درآمد از دنیای ارزهای دیجیتال

  • ۰
  • ۰

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک شبکه پرداخت جدید میباشد که تراکنش های آن بدون نیاز به واسطه انجام می‌شود. به عبارت بهتر دیگر نیازی به وجود بانک ها یا موسسات دیگر برای انجام تراکنش ها نیست. در این سیستم پرداخت، فناوری جدیدی به نام بلاک چین استفاده شده است که تفاوت با دیگر ارزهای سنتی را باعث می شود.

بیت کوین با ایجاد یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز یا ارز رمزپایه (کریپتوکارنسی) توجه بسیاری را در دنیا جلب کرده است. این شبکه تحت کنترل هیچکس نیست و هیچکسی آن را تحت کنترل خود درنیاورده است. و همین امر باعث ایجاد تفاوت اصلی میان سایر ارزها می‌شود.

ایجاد بیت کوین توسط چه کسی بوده است؟

شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو، در سال ۲۰۰۸ مقاله ای تحت عنوان ارزهای رمز پایه منتشر کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۹ اولین نسخه از نرم افزار تولید بیت کوین را به دنیا معرفی کرد ولی از آنجایی که او را فردی مرموز میخوانند که وجود خارجی نداشته، ابهاماتی در به وجود آمدن این سیستم ایجاد می‌شود.

بیت کوین چگونه کار می کند؟

با انتقال وجه به روش سنتی، بایستی از طریق واسه ها این عمل انجام پذیرد و امکان خطا در انتقال وجود دارد. اما با ظهور بیت کوین، این واسطه ها عملا برداشته شده و همه چیز به کامپیوتر سپرده می‌شود که در آن نه خطایی وجود دارد نه وجود احساسات انسانی، که این امر باعث کاهش بسیار زیاد خطاها در سیستم پرداخت می‌شود. بیت کوین در فضایی به نام wallet یا کیف پول ذخیره شده که تحت نظر هیچ واسطه ای نبوده و متعلق به خودتان است. به طور مثال شما قصد دارید با استفاده از بیت کوین، پولی را به فرد دیگر انتقال دهید. تنها کار شما گرفتن آدرس کیف شخص مورد نظر است و در اینجا مقدار تراکنش را بدون وجود واسطه از طریق سیستم های کامپیوتری انجام می‌شود.

سوالی که در اینجا مطرح میشود اینست که چگونه میتوان بیت کوین بدست آورد؟

راه های تهیه بیت کوین عبارتند از:

۱- استخراج بیت کوین

۲- فروش کالا و خدمات

۳- دستمزد یک فعالیت

دلایل اعتماد به بیت کوین چیست؟

بیت کوین به دلیل متن باز بودن کدهای آن دسترسی تمام افراد را برای مشاهده نحوه کارکرد ان فراهم اورده است.همچنین در این روش دیگر صحبتی از شخص سوم وجود نداشته و میتوانند با خیال راحت به انجام تراکنش های خود بپردازند. در ضمن در این سیستم امکان دستکاری به دلیل اینکه هر شخص دارای یک نسخه از بلاک چین این کریپتوکارنسی است، وجود ندارد.

در ارتباط با آینده این ارز نیز میتوان پیش بینی های مختلف را مشاهده کرد. اما در کل میتوان به فناوری مورد استفاده در ان که بلاک چین نام دارد. اکثر دولت ها، تمایل به استفاده از این فناوری را نشان داده، اما در ارتباط با خود ارزهای دیجیتال که معروف ترین آنها بیت کوین است، ابهامات زیادی مطرح شده است. ازجمله غیرقابل شناسایی شدن انجام تراکنش ها که راه را برای بسیاری از دلالان اسلحه و… هموار میکند. با این حال اکثر تحلیل گران اقتصادی دنیا با مطرح کردن ایم موضوع که در صورت ایجاد قوانین خاص، میتوان آینده درخشانی را برای این موضوع در نظر گرفت و حتی بعضی از افراد قیمت انرا تا ۶۰ هزار دلار پیش بینی کرده اند.

  • ۹۸/۰۶/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی